вторник, 24 апреля 2018 г.

Натхнення с материалами ТМ Rosa Talent. Весняний декор

Всім привіт!!!!
Сьогодні з вами Вікторія Черепаня  і моє натхнення для  вас матеріалами і роботою від торгової марки Rosa Talent.
Спершу пропоную подивитись відео-огляд дизайнерської посилки




Усі матеріали мені надзвичайно сподобались - мдф заготівки ,трафарети,і  коллекція паперу особливо - ніжна , пастельна,квітково-весняна з цікавими дизайнами і принтами, до того ж в наборі 16 листів щільністю 200гр/м. А яка вона на дотик!!! Неймовірно гладенька і щовковиста!!!! Працювати з нею одне задоволення!!! До речі, коллекція дуже універсальна - чудово підійде для весільних, дитячих, романтичних робіт, весняного декору та багато іншого.
Однак сьогодні я хочу показати вам як мені вдалось задекорувати мдф заготівку клітку



Заготівка зручного розміру 12х21 см, чудово вкривається акриловими фарбами і кракелюром, яким я намагалась відтворити стиль шеббі і потертості часом. Квіти ручної роботи , ягідки , вирізки , пташки - чудово обіграли композицію на самій клітці.


Неймовірно красиві тріщинки


Топпінги у роботі гармонійно завершують роботу, і роблять композицію цілісною. 


Ось такий чудовий весняний декор до свят у мене з явився, завдяки матеріалам від торгової марки Rosa Talent.
 Дякую, що були зі мною, натхнення вам і творчого настрою!!!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий